Followers

March 6, 2011

pengakuan terbuka: I'M SORRY

As-salam

I'M SORRY

emak masak kari itik goyang kaki.... sambungannye tak ingat.. lagi haha.dah dah.. aku ni suka sangat jual kerepek tau. macam ni. aku buat pengakuan terbuka di khalyak blogger..aku nak mintak maaff dengan kawan2 aku yang telah aku salah anggap tu. ingat tak tak ENTRI NI aku melahirkan kekecewaanku. tapi la ni aku baru tau yang aku dah salah anggap. aku terlalu cepat menghukum mereka tanpa usul periksa. now aku patut mintak maaf dekat mereka.

mereka sahabat yang baik. and mereka tak memilih sahabat. mereka terima aku. dan mereka tak kesah aku ni sapa. sekali lagi aku nak mintak maaff na.ni aku nak kenalkan bff aku ni ye. dalam ramai2 ni NAB je ade blog yang lain lum ade agy...huhu ok u oll sekali lagi gue mintak ampun dan maaff....

CIK EMA
CIK NAS


CIK NAB

CIK BIB
CIK ILA
CIK SYUD

9 comments:

Irismyra said...

haha tula...dont judge a book by its cover... huhu dont worry kawan...walaupun rmi org ckp aq smbong...hakikatnyer x yer... press conference ni hee.... aq syg semua kwan aq... huhu.... blanje abc ea jmpe t...

yna fazlyna said...

siapakah iris??? huhu ok ti aku blanja abc spcial punya

emieysandra said...

best ade kwn ramai2..friendship never end, moge pershbatan kamu berkekalan ;)

yna fazlyna said...

insyaallah.. huhu. tapi perasaan rendah diri yan buat yna rase terpinggir dari mereka2..

Farhan Zulhusmi said...

xpe....
setiap manusia semuanya ada melakukan kesilapan kan...its ok.....

My MiRa said...

hidup perlukan kawan kan??indahnye hidup bila ade kawan.. :

yna fazlyna said...

farhan: ye yna selalu melakukan kesilapan. ni yang beria2 nak mintak maaf...

sis: ye memang indah... tapi nak memilih kawan yang betul2 kawan tu susah kan

Ina said...

takpe yna..semua orang buat kesilapan..yg penting kita minta maaf kan...

yna fazlyna said...

ye sis yna dah pun mintak maaf kat dorang..