Followers

August 29, 2013

KZ Nabihah Inspirasi Untuk Wanita.

Assalamualaikum...

Petang ni yna nak bercerita tentang Maxi Dress Lycra yang terjual di pasaran sekarang ni. Korang perasan tak? kebanyakannya yang terjual sangat kurang sedap untuk di pakai, melekap kat body. untuk orang yang berbadan kurus okey lah jugak tapi untuk plus size macam yna ni memang tidak sesuai okey lebih-2 lagi untuk orang bertudung...

Yna ada pengalaman nak pergi dinner time tu, dah emergency gila, beli baju pun main tangkap muat je. bila pakai time dinner tu peh mata yang memandang membuatkan pergerakan yna sangat terbatas. melekap kat badan and tah lah yang penting tak selesa. sekali je lah yna pakai time dinner tu.

Sejak tu yna serik nak beli Maxi Dress Jenis Lycra.

Tapi kali ni yna nak mempromosikan produk Exclusive By KZNabihah yang memang auuummmm Lahhh!


Baca ini antara Detail:
1) Produk keluaran KZNABIHAH adalah berkualiti tinggi tidak sama dengan penggunaan material Lycra yang berada di pasaran. Sangat berbeza kerana mereka menggunakan material lembut & jatuh terletak.
https://mail.google.com/mail/images/cleardot.gif

2) Semua koleksi KZNABIHAH di reka sendiri & di jahit dalam production house sendiri. Oleh itu semua item eksklsuif serta tiada persamaan dengan tempat lain kecuali peniruan tetapi masih juga tidak boleh di bandingkan dengan kualiti.

3) Semua warna2 keluaran KZNABIHAH sangat menawan & anda sukar nak dapatkan tone warna yang sama seperti di KZNABIHAH kerana produk adalah eksklusif tetapi masih mampu milik.

4) Yang penting KZNABIHAH menyediakan  Koleksi daripada saiz S sehinggalah ke saiz 6XL,korang cuma perlu memilih mengikut carta ukuran yang telah di berikan. Jangan rasa diri terlampau besar kerana kebiasaan pembeli di KZNABIHAH meilih saiz terlampau besar kerana merasakan mereka sgt besar & kain melekap.. Kemudian menyesal sebab tersalah anggap =)

TIPS PENGTING: Tips nya anda perlu membeli pita ukur kemudian buat ukuran sendiri sebelum membeli

5) Segala urusan pembelian perlu di buat di  website atau email KE:

WEBSITE :  www.kznabihah.com
FACEBOOK : Kznabihah Boutique
INSTAGRAM : KZNABIHAHBOUTIQUE
BUTIK OFFLINE : NO 20-02, SERI BANGI, JALAN 8/35,SEKSYEN 8, BANDAR BARU BANGI.

 Seretakan sekali KOD KUPON sewaktu membuat urusan pembelian.
 KOD KUPON ANDA :  LYNN/KZNABIHAH

 

https://mail.google.com/mail/images/cleardot.gif
 #Dah cuci mata berminat sila buat urusan pembelian di KZNABIHAH bOUTIQUE

No comments: