Followers

March 6, 2011

sane sini HEART BEAT!

As-salam

Selamat good morning semua orang2 di malaysia, brunei dan singapore. mesti tertanya2 nape aku tak letak indonesia??? jawapannya ti THE GARANG marah pulak. dia anti dengan negara itu. ok berbalik kepada tajuk di atas. myb ramai yang tau pe tu HEART BEAT. tapi le ni aku tetap jugak nak kenalkan and nak pomot benda alah ni. aku join tak sampai sebulan. tapi lebih awal dari CIK EPAL.  cik epal yang baru pasang tu dah pomot pun HEART BEAT ni tapi aku ni. masih tak pomot2 lagi.

Ok hari ini dengan bangga dan mengengadanya aku akan mempomot HEART BEAT ni kepada you oll yang tak tau atau yang dah tahu... kalo dah tahu pun you oll buat2 tak tau je lah. cian aku tengah semangat ni...hahha...sebenarnya lama dah aku pandang HEART BEAT ni. tapi tak berani nak pasang takut mengganggu ENCIK NUFFNANG ku ni.tapi setelah menjelajah ke 1 blog ke 1 blog akhirnya aku yakin tok join HEART BEAT ni.

1. klik banner ni and ti u oll akan terus ke HEART BEAT.





2. pah tu u oll sila lah tengok pic ni dan ikut langkah2nya ya...tengok tol2.


3.klik kat CREATE ACCOUNT pah tu u oll isi lah apa2 yang patut.

4.pah tu masukkan PASSWORD EMAIL ADDRESS pahtu tick I AGREE pah tu CONTINUE

 5.klik JOIN HB !AFFILIATE



6. klik ONLINEAPPLICATION pah tu isi lah ye...



 
7. pah tu jangan lupa pulak isi cara pembayaran ni...


8. nak dapat kan code tuk letak kat side bar or kat mane2 je lah yang korang suka korang leh g ke MY HB! AFFILIATE...pah tu ikut seperti cara2 di bawah yer...






sekian saja tutorial dari aku... hahaa... jangan lupa dah g blog usang aku ni. sila lah klik ye HB aku ni...

6 comments:

Myvitrd said...

dah ramai juga blogger yg dapat buat duit dengan heartbeat ni.. teruskan usaha ye

yna fazlyna said...

insyaallah...yna sekadar mencuba je.

Nizam said...

heehehe...baru dua hari join... :)

Qaseh Dalia said...

yeahhh heart beat

yna fazlyna said...

nizam: ok ar tu...ramai2 join ya

qaseh: yeahhh..huhu

alyaa (: said...

tq sis (: