Followers

May 21, 2011

THANZ to... TAUFAN!

As-salam

Selamat malam semua... lama aku menyepi dari dunia blog kan. rasa2 nya ade tak yang merindui aku??? tak tau lah aku nak jawabnya. aku bukan lah blogger famous macam BEN ASHAARI or CIK EPAL. aku juz blogger biasa yang baru nak mencari tapak dalam dunia blog ni. harap2 ade jugak lah yang merindui aku ni....huhu

Selama menyepi aku ade lah suruh seorang bloger ni buat kan aku header. and alhamdullillah akhirnya blo usang aku ni punya header jugak. tema LOVE uoll...huhu jiwang ckit lah. waalaupun aku sebenarnya cuba lari dari tema jiwang tapi aku puji kat TAUFAN coz sekejap je dia wat kan header untuk blo aku ni...



Wahhh....sebenarnye aku tak sangka lah dia sudi wat kan header untuk blog aku ni. tq sangat2 lah kat dia. bila aku tanye bab upah,, dia kate tak payah. so sebagai membalas jasa dia yan bermurah hati nak derma kan header untuk blog aku,, aku nak masukkan dia kat bloglist blog aku.huhu ok lah tu kan....

No comments: