Followers

May 8, 2011

Tak de sape nak buat kan aku header blog kan...

As-salam

Sedih je ayat aku kan. tapi tol lah... tak de sape yang sudi buatkan aku header blog. sedih je kan... cian tengok blog aku yang tak de header ni. nampak usang sangat2. aku pun tak tau nak tempah header kat sape. nak buat sendri tak cantik pulak. agy pun kalo aku buat sendri aku lebih banyak komen sendri je. pah tu aku tak hargai header yang aku buat tu...

kalo orang lain yang buat kan myb aku lebih menghargainya lah kan....

5 comments:

sya said...

hey yna tamo sedey2.nak header jum tgok sini..btw belog kamu mmg best..syasya suka...slalub uka blog yna http://syazwanyphinkeyz.blogspot.com/2011/05/header-dari-asim.html

sjaa64 said...

waa...edit jep sndiri..huhu, xpun tempah jep :)

cikja said...

ciannyer...huhuh..belasah je la dik...akak wat blog pun try n error ..tak de tok guru pun.
sendiri buat sendiri baca ..hahaha

yna fazlyna said...

syasyah: tahnz syasyah coz suke buka blog yna ni...

jaa64: huhu nak edit susah lah sekarang... software dah tak de..

mama: sesekali nak jugak header yang cantik..huhu

zaza ismail said...

ala ciannyer die..tamo cedih2