Followers

May 8, 2011

Love LOVE Love My MUM mumuah!

As-salam

LOVE LOVE LOVE MY MUM MUMUAH!

Antara mak and abah... sayang aku pada mak lebih melimpah ruah. sebab aku lebih banyak menghabiskan masa dan membesar dengan mak. ye lah kan... my father ade 2 bini so dia lebih senang menghabiskan masa dengan bini die tu. aku pulak dah terbiasa dengan mak je. mak lah emak, mak jugak lah kawan tempat aku bercerita dan bergosip...

Aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU tuk mak yang myb tengah tido coz baru balik kerja,, untuk para ibu yang berada di luar sana dan juga pada bakal2 ibu yang sedang menanti saat bergelar ibu. opps lupa. SELAMAT HARI ibu juga pada diri sendri... huhu.

HARI IBU??? sebenarnye hari... hari... hari ibu. hari2 kita kena menghargai ibu yang melahirkan dan jugak membesar kan kita ni. pengorbanan seorang ibu melahirkan anaknya begitu besar. begitu terseksanya hendak melahirkan seorang anak ke dunia. nak mendidik dan membesar... aduhh terlalu besar pengorbanan mu wahai ibu2...

gambar ini di ambil bulan 6 tahun lepas...


3 comments:

Dekcik said...

selamat hari ibu..mesti manje kan..

kli free singgah lah.

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/05/owh-lelaki.html

yna fazlyna said...

huhu manja ckit je... tak banyak..

Unknown said...

Selamat Hari Ibu :D