Followers

May 24, 2011

AMALKAN 10B!

AMALKAN 10B!

10 B tu apa ek...? jom aku bagi tau pade sesiapa yang berminat ye...huhu aku saja je mahu kongsi sama korang semua. ini pun kebetulan aku terbaca dekat papan iklan dekat Klinik kesihatan felda lok heng minggu lepas masa aku balik johor. biasa lah aku ni kan suka membaca, ade info menarik aku kongsi lah sama korang semua...

  • Bertenang

  • Bernafaz dengan dalam

  • Berkata relakslah

  • Beribadat

  • Bercakap dengan seseorang

  • Berurut

  • Berehat dan mendengar muzik

  • Beriadah

  • Bersenam

  • Berfikiran positif

6 comments:

joegrimjow said...

semua nak b je kan

yna fazlyna said...

yup lah... name pun 10 b..huhu

zacky ~786~ said...

bersenam :) is the best way.. i loke..

shiema sufian said...

wahhh. suke suke :)
... jom join bloglist shiema :)

normala_ali said...

suke2.. :)

Qaseh dalia adelia said...

bersenam je kureng wat hihi