Followers

April 8, 2011

BARU 19TAHUN...TAPI DAH MACAM 91TAHUN

PENYAKIT CEMBURUKAN AKU!

ye memang cemburu gila2. penyakit tu cemburu bila lihat aku bersantai, bersenang lenang di atas sofa sambil enak menonton sinetron setiap petang. korang tak pelik ke? kenapa penyakit ni nak cemburu dekat aku. adeiii! aku penat sekali hendak menanggung sakit yang pelbagai ni. korang tak rasa apa yang aku rasa tau. aku dah penat dengan semua penyakit yang begitu cemburu kan aku ni.


REHAT SEBENTAR: JOM KLIK

Ni semua gara2 sakit aku yang dulu tu lah. sakit yang aku cari sendri. sekarang ni,, dengan umu 19 tahun, aku bertukar ke 91 tahun... muda2 aku dah di serang dengan pelbagai penyakit. bukan nak merungut atau pun mengeluh. tapi aku manusia biasa. dengan penyakit yang pelbagai ni. benar2 mengganggu tugas seharian aku. nak jalan tegak pun tak boleh... terbongkok2lah aku berjalan seperti nenek tua.

REHAT SEBENTAR: CHOCOLATE I LIKE!

Tidur malam jangan cakap lah. dah macam orang bercinta pula.. tidur malam tak lena. bangun pagi terbongkok2. mandi tak basah... adei...! bila agaknya aku akan benar2 sembuh dan bebas dari sebarang penyakit? hanya yang di atas saja yang tahu bilakah aku akan di bebaskan olehnya...

REHAT SEBENTAR: JOM KLIK!

5 comments:

sengat said...

wah boleh mintak diskaun ni hantaran kawin... hahaha

yna fazlyna said...

haha... tak de sape yang nak kawin ngan nenek ni...

renjerkabloi said...

nenek cumel!!:)

Farhana Jafri said...

aiyaa~~ tua sda ka?? manyak kasian oww~~ hehehe sabar k.. t smbuh la tu :)

jemput singgah ANASAURUS :)

yna fazlyna said...

renjer: nenek mane cmel...huhu

farhana; huhu.. ni pun tak sembuh lagi...