Followers

April 8, 2011

LEBIH BAIK TAK TAHU!

As-salam

Selamat pagi semua. thanz pada kawan2 pembaca dan sesiapa yang udi singgah ke blog usang aku ni. sejak dua menjak ni aku jarang dapat hupdate blog. memandangkan aku tak punya lattop sendri. jadi mata payah lah untuk aku menulis entri dan beri korang2 semua baca. aku rindu kan korang2 dan jugak blog aku ni. blog aku ni sebahagian dari iri aku... dari blog aku meluahkan apa2 yang aku mahukan...

Sikap ingin tahu selalunya memakan diri sendri. aku selalu nak sangat tahu sesuatu tu. sehingakan aku sendri yang tertekan. sesuatu rahsia telah aku ketahui. dan aku benar2 tertekan sekarang ni.

 Aku tak tahu sama ada. aku berjaya atau tak untuk menyimpan rahsia sebesar ni... adakah patut aku butakan mata saja dengan apa yan aku tahu tu. ahhh! aku tertekan sangt2. masa di johor dulu. setiap kali aku tertekan aku akan makan pandol banyak2. lepas tu aku terus tidor sepanjang hari. tapi kali ni,, aku tak sanggup lagi nak telan pil yang memudaratkan tu semua.

LEBIH BAIK tak tahu lah... kalo ini yang aku dapat. ahhh!!!!


2 comments:

sengat said...

wow........ lau x leh simpan rahsia tu....simpan dlm blog...biar ramai2 tlg simpan kan..baru x stres..heheeee

sengat said...

wow........ lau x leh simpan rahsia tu....simpan dlm blog...biar ramai2 tlg simpan kan..baru x stres..heheeee