Followers

March 3, 2011

SEGMEN SAYA NEWBIE 2!


SEGMEN SAYA NEWBIE 2!

  • Aku berblog ni dah lama. 2/11/2009 tarikh awal aku mula berblog. dari dari tarikh tulah aku mula belajar menulis blog... tapi mase tu aku tak aktif sekadar suka2 je...
  • Aku mulai sukakan dunia blog ni sejak aku terbaca kisah2 blogger2 yang berjaya dengan dunia blog ni. tapi aku bukan nak berjaya dan hot macam blogger2 otai ni. tapi aku berblog sebab aku memang suka menulis dan berkongsi cerita pada sesiapa je.
  • Harapan aku dalam dunia blog ni... um tah ek tak tau. tapi aku nak mantapkan lagi cari penulisan aku. coz aku nak jadi seorang penulis yang berjaya.



3 comments:

atty's said...

samalah memula dulu bukak blog tahn 2005..main cacamarba je..sampai kty bukak blog attyfir...hajat dihati nak jadik penulis jugak

yna fazlyna said...

huhu...samelah.. jadi penulis pelbagai cabang..huhu tapi minat lebih menjurus ke dunia novel dan blog

yna fazlyna said...

huhu...samelah.. jadi penulis pelbagai cabang..huhu tapi minat lebih menjurus ke dunia novel dan blog