Followers

March 14, 2011

SEGMEN: BEN ASHAARI SOAL CINTA



1.LELAKI pilihan anda ?
-seorang lelaki yang jujur dan ikhlas terima diri ini. kuat pegangan agama dan boleh membimbing yna ke jalan NYA.
2.Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
-tak perlu kot.. coz bila lelaki juz kai kemeja pun dah nampak seksi.. ikut pandangan masing2 jugaklah...

3.LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
-ye.. sebelum memiliki cinta yna.. lelaki tu sanggup berkorban apa saja. tapi bila dah dapat yna di sia2kan. tu yang yna tak sukalah...

 
4.Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
-tak suke tak suke... coz my mum hidup bermadu. dan yna tau rasa peritnya hidup berkongsi kasih ngan anak abah yang lain.

 
5.Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
-apa yna akan lakukan? hum.. yna akan col perempuan tu dan tanya tol2. sama ada dia serius or tak ngan pasangan yna tu. kalo betul.. yna lepaskanlah pasangan yna tu untuk teman wanita dia tu.

 
6.LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
-dua2.. zaman sekarang nak jumpa lelaki yang setia susah. susah sangat...perempuan pun sama. kena pandai pilih je..

 
7.SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
-SETIA? bagi yna.. lelaki yang setia bila dia ambil berat pada yna. dan segala apa yang dia nak buat die akan beritahu yna. dan dia takkan segan2 mengaku yang yna ni pasangan dia.

 
8.Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
-ya.. yna seorang yang kuat cemburu. yna cemburu bila dia berhubungan dengan bekas dia. tapi cemburu yang bertempat lah...



8 comments:

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

yna fazlyna said...

apisv2: thanz tau...

Qaseh dalia adelia said...

huhu perit bermadu ...
emm sabo je lah

cik fara @ fanadz said...

jom bertukar cerita tentang cinta. setuju ngan awak psl bermadu tu. walaupun x mengalami, tapi ada kawan yg mengalami..jadi faham jugak.T_T

solo molo said...

macam-macam japawan ada...
ser0nok baca...


salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

Dekcik said...

jom kite bertukar pendapat =)
dari blog abg ben

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

azizul said...

lelaki yang seksi adalah lelaki berambut sedikit kerinting

Entri Terkini; SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

My MiRa said...

hehehhe
rajin die join segmen...
ape pown wanita memang sinonim dengan cemburu kan?lebih2 lagi kalau benda tu berkaitan dengan org yang kita sayang...ehhehe