Followers

March 7, 2011

Ohh tidak! blog ku bukan blog cinta!

Salam

Selamat malam korang korang korang!
malam yang indah.. dengan ketiadaan air di kemterendak ini. sekali lagi aku mandi sekali saje untuk hari ni. motiff... ?  aku tak nak membazir air.. aduii pengotor tol ar anak EN. warnoor ni. haha.. sesekali bukan selalu. dah tukar cite... macam ni. aku tak sangka ade yang menggelarkan blog aku blog jiwang. aduiii mintak maaff encik. blog ni bukan blog jiwang. tapi bulan ni bulan jiwang tuk tuan blog ni ye...

Tuan blog ni terasa ingin di cintai dan mencintai.. tu yang tuan blog ni merepek merapu meraban tah hape2 tu. setiap manusia teringin tuk di cintai. aku jugak macam tu.. teringin sangat. setelah bertahun2 mengsingle kan diri. aku masih lum jumpa lelaki yang bisa memenuhkan ruangan hati aku ni. yang aku jumpa semuanya milik orang... ohhhh cinta kemana kau menghilangkan diri. aku yang mencari...

Hah! tengok kan dah melalut lagi... ok macam ni. yna nak tukar url blog baru. pah tu yna nak tukar segalanya yang berada di blog yna ni. biar orang takgelar blog ni blog jiwang lagi... lagi dan lagi...

8 comments:

Unknown said...

ala..xyah la tukar..hahahhaha

yna fazlyna said...

nape lak??? hum..bagi 1 je sebab nape tak ya tukar??

Unknown said...

sbb link nih la sy bertemu dengan gadis yg mmpikan admire dia...:P

'Atiqah Ibrahim said...

alalala... xyh la tukar... hehehe....

yna fazlyna said...

niq: ok alasan di terima.. hahha. malunya ya allah... huhu..

tiqz: huhu tak tukar tapi ni ngah pasang cite2 nak kai .com

combi said...

hahaha.sape yg cakap belog nie jiwang?huhu

yna fazlyna said...

huhu ade lah seseorang... wwawa

intan.maisarah said...

tak yah la tukaq