Followers

March 20, 2011

BLOGKU BENAR2 USANG!



As-salam

Hai korang! selamat pagi semua. dem! aku benci+sakit hati ni. hari ni dah lah aku rajin bebenor edit tu edit ni. buang tu buang ni. last2 blog yang dulu aku gelarkan blog usang betul2 dah jadi usang gila vavi ar! blog aku dah tak de tajuk. korang pasan tak? pasan tak? kalo tak pasan sah2 korang bukan pembaca setia blog aku yang benar2 usang ni!

korang tahu tak aku sedih ni. aku ingatkan ini simptom2 yang datang menular kat blog aku sekejap je. rupa2nya berpanjangan. dari petang sampai ke malam. dari malam sampai ke pagi. aku geram ni! geram ni! korang kalo korang tau pe yang dah jadi kat blog aku ni. sila sila komentar sekali. ade berani? jom komen. aku hangin sungguh2 ni!

10 comments:

intan.maisarah said...

tatau ape yg jadi

Shaa Hamzah said...

ape sudh jdy yna ???

yna fazlyna said...

geram gila ni intan.. tah pe masalh tiba2 tak de tajuk..

yna fazlyna said...

tak tau shaa.. tiba2 tajuk tu majuk ngan yna

Unknown said...

er... pe nyer tuh?

yna fazlyna said...

tajuk tu tak de.. so yna juz update entri tajuk tak de..

Hajar Hasan said...

perasan perasan. a'ahla. dah try godek2 html code?

yna fazlyna said...

yna godeh html kod lah ni.. tu yang tak de tajukkk

Ina said...

dah ok ke? yg kat atas tu bukan tajuk ke?

yna fazlyna said...

dah ok sis..