Followers

March 25, 2011

aku nak mati! aku nak bunuh diri!

As-salam


AKU NAK MATI! AKU NAK BUNUH dIRI!
sape berani jom join aku!... mase umu aku lagi 2hari nak masuk 15 tahun.  berita yan menemparkan terjadi dalm hidup aku...aku masuk hospital. n macam2 ujian di jalan kan kat aku ni. sampai aku terfikir baik mati je lah... n macam2 yan aku rancang kat kepala hotak ni. antaranya bunuh diri lah... walaupun sebenarnya aku takut. tapi masa tu nafsu lebih menguasai diri...

Nak tau apa rancanan aku?
  • kurung diri dalam bilik
  • seksa diri and toreh badan dengan pisau
  • makan pil banyak2
  • gantung diri
  • tejun katil(haha..yang ni tak leh bla)

Tapi tu semua rancangan ila aku je... bila fikir2 balik. bodoh aku ni kan. rancang yang bukan2. macam orang tak de iman je... lagi pun,, dengan bunuh diri tak leh selesaikan masalah. mati??? sekarang...aku still hidup danlangsung tak terfikir tuk bunuh iri lagi..aku nak teruskan hidup dan banga kan mak aku... bukan buat mak aku nangis sperti 4 tahun lepas...

Dulu aku jahil.. tak fikir apa. fikir seronok je. akhirnya memakan diri sendri... bagi sesiapa yang terfikir nak bunuh diri sendri... silakan. aku sokong koran nak bunuh diri. tapi nanti jangan cari aku pulak.. aku dah taubat. tak mau mati lagi... banyak benda yan aku masih lum capai lagi...


9 comments:

meLLy! said...

sabar, jangan sampai terdetik pun nak bunuh diri. dah dikira berdosa besar tau

Taufan Bin Ribut said...

dah abis pikir ke ni?

yna fazlyna said...

melly: ye..tu dulu...sekarang... tak mau dah..tak terfikir

taufan: habis fikir an tak mau mati lagi..

azuha rahimi said...

bunuh dri xkn selesai masalah...kt dunia dh jd hina...maruah keluarga?6t kt akhirat lg la...

kalu nk mati gak...baek g palestine...berjuang kt sane...insyAllah kalau mati pun mati syahid...xsia2...dunia dpt,akhirat dpt...:)

hakeem kira said...

haih neraka la tempat kamu . (kalau bunuh diri la)

ghostwriter said...

jangan begitu sahabat...=)

muniraksasa (; said...

jangan macam2 yna. huuu. ape laa.

cik chinta said...

salam, btul ke ada wat gtu? huhu...

yna fazlyna said...

chinta: dulu de terniat..sekarang tak lagi