Followers

April 1, 2011

PAKAI BAJU+TUDUNG TAPI SERUPA TAK PAKAI!

As-salam

Salam sejahtera dan selamat petang aku ucapkan kepada pembaca setia dan juga penyinggah blog usang ku ini... maaf lah. lama dah aku tak hupdate blog. lattop rosak and nak g cc selalu wang kos gak ada. jadinya aku juz bukak fb pakai fon je lah... dapat bukak sekejap pun jadi lah.

Hari ni aku baru dapt hupdate blog. almaklumlah aku balik johor. penat u oll tau tak. malam tadi gerak ke kuala lumpur, pah tu pagi2 dah gerak ke melaka semula. pah tu cari tiket and pulang ke johor bahru. memang penat lah... kalo naik kereta myb tak lah penat sangat. tapi naik bas. adoiii memang penat gila. kalo balik sorang tak pe lah jugak. ni balik ngan dak kecik si syafiq chomel tu...Aku baru nak lelap kan mata dia boleh buat lawak pulak... tottt! rupanya dia ketot kan aku. perghhh! tergelak beso den.
 

Ok kembali kepada tajuk...
PAKAI BAJU+TUDUNG TAPI SERUPA TAK PAKAI!
 
kenapa aku kata serupa tak pakai? sebab nya... tadi sewaktu aku otw dalam bas. ade sorang awek cun lah kan... cantik pakai tudung. tapi yang tak cantiknya pakaian dia. bukan apa. aku yang tengok aku yang malu. dia pakai shawl+inner+legging





(sumber google)
ni lah campuran pakaian awek cun tu... adoi. malu je. rasenye baju tu khas untuk dalam bilik je. maaf lah kalo ade yang terasa atau marah. aku juz nak berkongsi cerita. coz sekarang ni aku tengok ramai yang pakai tudung tapi baju adoii seksi+ketat yang amat! aku tak lah sesempurna korang. tapi kalo dah pakai macam tu bek tak yah pakai kan...



4 comments:

FaKArePa!n said...

diorang berniat baik untuk memberi nikmat kepada lelaki.. hehe.. gurau je..

solo molo said...

dah macam-macam zaman sekarang nie...
pakai tudung tapi nampak lengan dan siku...
pakai tudung tapi nampak tengkuk...
pakai tudung tapi nampak dada...

Ina said...

biar betul dear??..ganaszz tu..

yna fazlyna said...

ina: betul kak.. memang ganaz.
solo: ye tul.. pakai tudung tapi aurat tetap nampak..
faka: amboi... gatai