Followers

March 19, 2011

Berat Badan?



As-salam

Hola! Selamat malam semua...hope semua baik2 aja ye. korang mesti tau aku obses dengan pengurusan berat badan ni... terlalu obses sebab aku obes. apa obes tu? obes tu obesiti. gemuk. tahu gemuk tu apa??? gemuk tu terlebih makan. aku ada sebab kenapa badan aku gemuk. orang yang rapat dengan aku je yang tahu kenapa aku gemuk. Malam ni aku nak kongsi dengan korang pic orang yang kurus2 yang di katakan cantik... jom korang g cuci mata tengok jerangkung!


haha.. thanz pakcik google coz memudahkan kerja aku mencari pic kurus jerangkung ni. kalo kurus macam ni bagi aku 100 kali aku tak nak. aku tak mau kurus macam tu.. huduh tahu. dah macam mayat hidup je... eii mintak di jauhkan ye kawan..ni pic yang aku lagi2 tak mahu... bukan setakat kurus jerangkung aku tak nak tapi aku jugak tak nak gemuxxx!


YA AMPUN! tak mau macam ni... pengsang kan mak aku kat johor tu. Aku tak mau gemux2 ni,, tak mau jugak kurus2. tap aku mau kurus cam ni..

 (sila tiru macam saya: kata rozita che wan!)
beranak 2 tapi badan still korus... hai rozita. aku tak tau nak panggil pe.. makcik or kakak.. haha. coz muka dia nampak muda je kan.ok...! yang ni cara korus yang bagus dan sehat. korang sila lah tonton di tv cara2 nak kurusnya tu ye... kat tv DIVA (the bigger losser) btol ke tak ayat aku ni... haha... tapi memang tak cayakan memang nampak perbezaannya.
p/s: tak payah lah korang diet gila vavi ni... bukan senang nak kurus,, tapi nak gemuk senang gila wa cakap lu... aku dah cuba and aku dh menyesal sebab gemukkan badan.. haha

2 comments:

intan.maisarah said...

:) nak kurusss...waaaaaa

yna fazlyna said...

huhu.. same lah kite