Followers

March 17, 2011

BEN ASHAARI: LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL


1.Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
-jatuh cinta banyak kali. tapi yang betul-betul cinta masih belum jumpa. jatuh cinta kerana keprihatinan dan sikap ambil berat si dia.

2.Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
-tak lah memilih sangat. tapi kalau boleh nak yang lebih tinggi lah.. (huhu. memilih tak ni?)
3.Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
-mata. yna tertarik dengan seseorang kerana matanya. tah ek tak tau apa keistimewaan mata dia... tapi memang tertariklah..
4.Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
-yes! setuju sangat2. biasanya orang yang dah berumah tangga ni akan berisi. dah memang adat kot bila berisi tandanya bahagia.kebanyakannya memang macam tu... lepas kawin badan berisi sebab bahgia. takkanlah pasangan tu nak lihat pasangannya kurus kering tak mkn. ti ada yang mengata si suami dera.
5.Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
-tah ye... tapi kebanyakannya memang macam tu. ade rupa cikit mulalah kaki perempuan. dan perempuan yang ade rupa jadikan muka sebagai modal untuk mengikis harta jantan...
6.Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
-lelaki idaman???
yna mahu laki tu dapat terima keadaan diri yna yang tak lengkap ni. dan yna lelaki tu seorang yang kuat pegangan agama dan bisa membimbing yna ke jalan NYA.
7.Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
- tak de pasangan.
8.Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
-cukup2 tak puas hati. sebab gemuxxx dan keyakinan tuk bergaya tu tak de.
9.Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
-perlu... untuk kebahagiaan rumah tangga tu juga(bagi dah kawin)
-suka hati... tapi rasenye tak perlu terlampau jage sangat. coz cinta bukan datang dari fizikal tapi hati(belum kawin)
10.Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
-tak semua produk sesuai dengan tubuh badan seseorang. yna pernah minum satu ubat ni. kesannya badan yna bagai di pam-pam setelah berhenti. so pandai2 lah cari produk yang berkesan ya...


5 comments:

solo molo said...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

Mamaleesya said...

laen org laen taste diye kan. salam kenal

http://diarialeesya.blogspot.com/

Rafi Nilhan said...

macam2 pendapat ade.. :)
check sini plak yer..

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/selokapantun-internet-slow-entah-pa-pa.html

nadiemsharmz said...

salam....jengok2 dr incik ben punye segmen....suke tol mlepak n bc komen bloger2 nih...
snang2 jom jengok cni gak..hehhe

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam Perkenalan ,

Best giler jawapan & sgt cool.

Meh ler terjah yanty nyer lak.
http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

f.o.l.l.o.w.e.r ke-343,
~YantY~