Followers

March 16, 2011

churpchurp punya angkara!

As-salam


Selamat malam!
pening! pening! pening!
aku nak pasang ikalan dop geti ni.... daftar lama dah. tapi nak pasang iklan tu dop tahu jugok. penat ea aku dok tekan2 tapi iklan tu dok kua jugakkan... ni aku juz fomot kat fb je lah.. tah ade yang klik ke tak tu... adoiii! aku geram ni! geram!


sape2 yang geti and secara suka dan rela nak pasangkan iklan tu kat blog aku... tolong lah msej aku kat fb.. tolong ea pade sape2 yang geti tu...

6 comments:

Nour Akmal said...

yana cri la tutorial..
sy bt churp2 pun gne tutorial juga..

kat cni pun ade tutorial.. :

http://nottygirlz.blogspot.com/2011/02/tutorial-letak-iklan-churpchurp-kat.html

yna fazlyna said...

yna dah buat tapi memang tak boleh jugak.. tu yang geram je... nour tak leh tolong pasangkan ke??

Laili said...

boleh cuba tutorial di blog saya :

Cara Letak Kempen ChurpChurp (Gambar) Dalam Blog .

ijam ismail said...

ijam pun xde churp2..
hikss
xleh nk bntu...
ngeeeee

yna fazlyna said...

laili:ok ti yna terjah n lihat boleh ke tak.

ijam: adoi.. ijam memang tak leh bantu..

Ina said...

yana, senang aje..cuba tengok tutorial kengkawan.