Followers

February 22, 2011

tunang? aku pun nak...

As-salam

Selamat malam semua aku ucapkan pade yang sudi singgah blog aku ni... malam yang dingin perut mula berkeroncong minta di isi. ohh tidak! hanya segelas milo'0+oat menjadi pengals perut ku. aku lapar tapi... faktor berat badan buat aku jauhkan nasi untuk makan malam aku. apa yang aku melalutkan ni aku pun tak tahu... tiba2 malam ni aku mood sedih sekejap.

Seorang lagi kenalan aku bertunang dan akan menamatkan zaman bujang akhir tahun ni insyaallah! tapi aku... masih lagi menanti ketibaan pangeran cinta sejati. jelez, ye memang aku jelez. walaupun sebenarnya aku tak perlu nak jelez,, jodoh masing2. dah sampai jodoh mereka jadi bertunanglah mereka. alahai aku sunyilah tanpa kekasih hati...

Kekasih aku dah bertunang dengan perempuan lain. tapi aku masih setia single kan diri sendri... mak abah cukuplah tu kawal hidup ku ini. anak mu capek hidupnya di kawal terus. berilah kepercayaan untuk anak mu bebas dan mencari pasangan hidup sendri. kadang2 seronok tengok orang menikah. tapi aku.. adoiii!

Hanya bermimpi di siang hari je lah...

No comments: