Followers

February 22, 2011

segmen: AKU NAK KUTUK BLOG MYUNG DAE

(klik pada gambar untuk sertai segmen)

As-salam

Ya ampun!!! tajuk dia mak ai. aku nak kutuk macamlah blog aku ni bagus sangat. cantik sangat... cantik ke??? huhu... ni juz segmen kelolaan en MYUNG DAE. dia buat segmen yang aku tak pernah terfikir pun nak buat.. wah2. tapi bila di beri peluang tuk kutuk mengutuk ni aku ok je... jom pakat ramai2 kutuk blog MYUNG DAE ni!

KUTUKAN
  • Apa yang aku tengok kat blog myung ni. dia kedekut! tak de bloglist. cuba ke dia buat bloglist so same2 leh tukar2 link. kan kira leh pomot blog jugakkan.
SUKA LAH JUGAK
  • Warna blog dia hijau+ hitam. aku suka. nampak menarik dan cantik. tapi terlalu pekat sangat kaler nye.
  • butang like ade,, shoutbox pun ade. ok menarik...

Dah tu je aku nak komen. komen lebih2 kanga de pulak yang saman menyaman akibat kepedasan mulut ku ini...ok aku nak tag my bbff


2 je lah.



No comments: