Followers

February 2, 2011

tomata dan aku!

As-salam

Hai korang..hari ni kite bercerita tentang makanan ok...
Alhamdullilah... dah seminggu aku amalkan diet yang along cadangkan tu. mula2 tekak aku memang tak leh terima coz oat+air masak. mane sedap. aku kalo makan oat ni aku campur ngan susu manis.manis2 baru sedap. oleh kerana nak makan dengan lauk pauk, jadi aku kena gak ikut cadangan kak long tu..

oat+air panas+lauk pauk...


perh! memang tak boleh bla beb! ape aku melalut ni. aku nak citer pasal buah ni. buah yang aku suka sangat2 tu..buah TOMATO. nak tau tak...ti lah aku citer sal berat badan aku waktu sekolah rendah dulu. ni aku nak bercerita pasal sekolah menengah!
Waktu sekolah menrengah dulu aku suka makan tomato. and tok pengetahuan korang. di sebabkan tomato ni lah aku turun berat badan...huhu. walaupun tak kurus cam model tapi ok lahkan..60-70kg dengan ketinggian 165cm. malam tadi aku usha2 kat google cari khasiat tomato untuk kurus. aku terjumpalah 1 blog yang bercerita benda yang sama. ya tu..pasal tomato.
TOMATO SINI

 hah! korang g bace sendri. aku tak tau pun tomato ni boleh kuruskan badan. baru ni aku tau..huhu. orang makan epal tuk kurus, tapi aku makan tomato. kurus+kulit pun terjaga. tol tak..huhu so kalo tak mampu bli epal..bek korang bli tomato.

2 comments:

Yuni Aisyah said...

nak mkn tomato la pasnie..nak kurus n cantik..hikhik

yna fazlyna said...

huhu...mkn lah. tomato banyak khasiatnye kan..