Followers

February 2, 2011

Apa korang rasa...

As-salam

Apa korang rase???
bila orang panggil ko KAKAK padahal ko lebih muda dari orang tu...
apa korang rase???
bila orang ingat umo ko dah 25-27 tahun, padahal umo ko baru 19tahun...

kalo korang tak rase ape2 tak tau ar aku nak cakap pe... tapi aku memang sentap bila orang panggil aku KAKAK, and bila orang ingat umo aku 25-27 tahun! aku memang sentap gila. nak tahu knapa, coz aku still mude agy. cuma badan aku je beso! bila aku jalan ngan anak2 sedara. orang orang cakap tu anak2 aku.perh! hangin beb!

aku baru 18tahun@19 tahun bulan 12 ni. tapi susah sangat ke orang nak panggil aku adik! mentang2lah badan aku ni beso look like king kong! tapi aku still muda! tu yang aku menggila nak kuruskan badan. korang tau tak...mesti korang tak tau kalo aku tak bagi tau kan..ok macam ni.
aku ngan kawan2 aku, aku paling beso tau..paling tinggi@paling gemuks! kawan2 aku ni comel lote je. tiba part aku, fuhh.!

tapi aku still paling chomel!huhu

hati ni memang sakit lah kan..kalo aku boleh sedut semua lemak2 aku ni. aku dah sedut. kalo aku boleh kurang kan berat badan aku semudah petik jari. aku dah petik. walaupun baru seminggu berdiet aku dah terasa terseksa sangat2. korang yang kurus boleh ar cakap
 " tak payah ar kuruskan badan ni. badan ko dah ok."
tapi bagi aku. dah K.O...sekarang ni macam2 ubat terjual kat pasaran tu. tapi aku takut nak mencuba. aku takut kcewa lagi..badan aku semakin naik ni pun sebab minum ubat kurus. bek2 80kg naik 86kg.. ni pun aku dah jadi pembaca setia blog BBFF aku ni. coz dia ade pengalaman..

3 comments:

Anonymous said...

hahaha..
relax r sis...

yna fazlyna said...

huhu..tak leh nak relaxx ni.
sebelum g melaka ari tu, nenek yna dah sound baik punye. die kate " duduk melaka nanti kuruskan badan. tengok fiza(sepupu) sebaya ko tapi badan kurus je" perh panas der!

apiz.kamarudin said...

x rasa pape ;)