Followers

January 23, 2011

thanz you...SAHABAT BLOGGER

As-salam

Terutama sekali aku nak ucapkan terima kasih kepada group klik sini and pade sowang blogger famous ni klik sini. Setiap kali aku buka blog aku mesti singgah blog die. biasa ar, blog owang famous mesti ar kene singgah selalu, bace perkembangan abg ben..huhu. Sebelum ni die ade juga hebahkan pasal group ni, tapi aku buat tak kesah je. coz aku ingatkan group ni juz tuk dak2 pandai2 and famous je..
Tapi hari tu aku tergerak hati nak join group ni. and baru 1 hari join aku dah rase rapat ngan ahli group yang happening. Okey balik pade tajuk, aku nak ucap terima kasih coz di sebabkan group ni lah, aku dapat knal ngan ramai blogger2, tak kira yang dah lama atau yang baru berblog ni. dorang jugak akan buat event dekat TS, so aku harap korang pun join same lah. baru best baru gempak!
Aku??? aku tak tau agy nak join ke tak, coz aku ade tanggungjawab lain. tapi aku akan cuba juga tuk pujuk abg aku tu. aku nak jugak join, hum.. ti kalo aku dapat g aku join korang sume, walaupun ade ckit malu..huhu..

join tau jangan tak join.

No comments: