Followers

January 27, 2011

Korang rase tak ape yang aku rase???

As-salam

Selamat tengah hari dan salam sejahtera aku ucapkan kepada yang membaca blog yang ku cin lagi cinta..! alamak!!! skema nye ayat,,sejak bila aku pandai bermain kata2 ni semua...? biasenye aku update entri seawal pagi yang boleh.tapi hari ni tak boleh lah...aku bz cikit dengan membesarkan badan di warung mamak, pah melantak 2 keping roti canai+1 mangkuk bihun sup+ air milo ais. aku and my sis gerak ke kedai TeN tEn...
Gi beli baju sukan tuk aisya and daniel. sambil tu aku tumpang sekaki g cari baju baru,, cari punya cari..jumpa lah 1 baju yang cun lagi cantik..adui terpesona aku melihatnya..tapi sayang walaupun baju tu cantik tapi saiz untuk aku tak de dah..sedih2. ini lah padahnya jadi orang gemuk. bila g kedai nak beli baju mesti tak de saiz...
Pah tu nak sedapkan hati yang kecewa, aku main ambik je baju yang saiz L. aku saja je meyakinkan my sis yang baju tu muat tuk badan tong aku ni..padahal kat dalam hati ni dah nak nangis. komfem bawa balik aku belek2 baju tu..sah2 kalo aku pakai dah macam sarung nangka. dengan spare tayer kat pinggang ni..
Aduhai... korang rase ke kesedihan yang aku rase ni... ni lah padahnya bila badan dah konfem besar gedabak..RASE RENDAH DIRI, RASE DIRI TAK BERGUNE AND YANG PALING TERUK RASE CAM NAK SIAT2 JE LEMAK2 NI SEMUA..

10 PUNCA BADAN GEMUK
1.....
2.....
3.....
4.....
5.....JAWAPANNYA


2 comments:

My MiRa said...

yna...jangan bimbang la sal saiz...awak lawa.....takpe....:) sayang BBFF SAYA!!!!HEHE

yna fazlyna said...

huhu..pic ngna orang sebenar tak same pun..
badan still gemuk, tu yg tensyen.