Followers

January 27, 2011

Ucapan terima kasih buat JUNKO

As-salam

Ok mesti korang tertanya2 buat pe nak ucapkan terima kasih kat junko, sape JUNKO??? ape kena mengena JUNKO dengan aku..? sebenar nye langsung tak de pae kaitan..ok..macam ni,,,iklan sebentar..tteeetttttt!
huhu..aku ade buat entri pasal JUNKO nak cari blog list tukan..aku join juz suke2 bukan nak glamor. tapi nak orang bace karya aku tu.. tapi memang tak sangkalah aku boleh tersenarai selama 1 tahun tu..lame tu.

Senarai Blog Yang akan merlekat selama setahun di blog MELAYU FRUSTASI:
  • KISAH KAU & AKU
  • MAZHA 2010
  • BLOG SAYE CERITA SAYE
  • ITS MY WORDS
  • TAK SALAH
  • BICARA SEORANG AKU
  • MUSAFIR MENJALANI KEHIDUPAN
Peserta terkini Kontes Artikel Terbaik Pilihan JUNKO
  • DIRAH PUNYER BLOG
  • SI COMOT CHOMEL
  • CERITA CINTA YNA
  • MANGGES

No comments: