Followers

January 24, 2011

awak dan saya

As-salam...

Kesian dak2, pagi tadi aku tak kejut g sekolah. Sory lah aisya and daniel, tadi malam achik bergayud sampai kepagi, tu yang bangun tido lambat. huhu... mase bebual dengan Shahrizan a.k.a Shah or mbe2 die panggil Ijan. Um kite orang rancang, sebelum die bertolak ke Kuantan untuk praktikal, kite orang nak jumpe. pah tu kalo jadi juga kite owang nak g k.l.. huhu tak cam gila pulakkan.
Dia dari p.d pah tu g melaka g amek aku, pah tu lagi gerak ke k.l pulak...hum. tak sabo nak jumpe ngan die ni, aku ni kadang2 gila or sememangnye gila. aku suka date ngan orang yang tak pernah jumpe... cam ne tu. hum hope ahad ni die dapat cuti... susahnye nak jumpe ngan die ni kan. kerja sokmo... kalo tak kerja die g balik kedah..
Kalo lah my fwenz tau aku g ngedate ngan dak fb mampuh kene gelak..

2 comments:

fadbtb said...

wah nice blog..
salam perkenalan..n_n

yna fazlyna said...

thanz ye..