Followers

July 24, 2010

cinta sebelum @ selepas kahwin

Cinta???

erm...zaman sekarang ramai pasangan berkahwin kerana cinta. jarang dengar pasangan berkahwin di sebabkan pilihan keluarga. paling-paling pun kena pakse je. tapi kebanyakan cinta selepas kahwin berkekalan lah. cinta sebulm kahwin ni aku tak berani jamin. coz dah banyak aku tengok bercinta bagai nak rak..sampai bertahun-tahun. tapi selepas kahwin, tak sampai sebulan kahwin dah bercerai.

aku..?

erm... tak berani nak cakap. coz selama ni aku bercinta tapi tak kenal muka pun. tapi kan kalau kawin dengan pilihan keluarga aku on je. yang penting aku kena kenal dia dulu. and dia boleh terima aku seadanya. agy pun aku takut bercinta bagai nak rak... pah tu tak bahagia and bercerai-berai. takutnya...!

2 comments:

cik SHABAH said...

bcinta tpi tak tengok muka?bia betoi? =)

zairie said...

benci bilang cinta :D

my recent post:
MARI MENGUNDI PENGANTI PAUL THE OCTOPUS UNTUK WORLD CUP 2014