Followers

February 17, 2012

Bicara Tentang Cinta...?


Tak ada apa-apa cerita yang dapat aku luahkan kat sini melainkan kepercayaan kepada CINTA YANG DAH 0.. Kenapa 0...? hanya mereka dan keluarga mereka yang tahu. Sebagai manusia biasa aku sama macam manusia lain yang nak bercinta. tapi setiap kali aku berjumpa cinta yang baru mesti aku akan kecewa. Dan kemuncaknya. Aku di hina dan rasa terhina dengan kata-kata hinaan dari insan yang bernama lelaki.


Sila baca sendiri makna cinta yang sebenar tu ya. aku dah tak kuasa memikirkan tentang cinta yang tiada kesudahannya. 



KAU MEMANG PEREMPUAN SIAL YNA FAZLYNA... ayat yang paling sentap bagi aku. hati aku sakit dengan ayat ni. hati aku pedih sangat baca ayat ni. tapi siapa lah aku nak melarang orang untuk menulis begitu tentang aku. and sekarang setelah puas dia memaki hamun aku,, menghina aku dengan ayat-ayat yang sangat kejam. dia meminta maaf.

Sebagai manusia biasa memang susahlah aku nak memaafkan orang yang dah hina kau dengan kata2 kesat. memaki hamun aku dengan pelbagai kata. sampaikan aku rasa nak close akaun fb aku je... tapi bila fikir2 balik. semua tu asam garam hidup yang harus aku tempuh.

Sebelum ni aku dah tempuh pelbagai dugaan. takkan sekarang dugaan seperti ni aku tak boleh nak tempuh? aku NORFAZLYNA BINTI WARNOOR... tetap akan kuat kan semangat walau apa pun cabaran yang datang. biar apa orang nak kata. biar apa orang nak hina aku tetap aku. berdiri teguh menumpuh segalanya...




Untuk menangis seperti ini dah tiada lagi dalam kamus hidup aku... dan mulai sekarang aku nak keraskan hati and tutup pintu hati aku untuk lelaki yang tak pernah nak hargai aku. aku still boleh hidup tanpa lelaki. Aku cuba untuk cekalkan hati aku untuk semua ni. TERIMA KASIH LELAKI2 yang dah berjaya menyakiti hati aku. dah berjaya buat aku benci kan kamu2 semua...


 

1 comment:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkkk akak pon tersentap kalo ada org kata kita ni perempuan sial.. huhu~

kuatkan semangat ok... maafkan aje kesalahan org itu wlpun amek masa yg lama..