Followers

June 22, 2011

Mencuci mata di blog DTS...

As-salam

Selamat petang semua... huhu. tajuk nak best seh. adoiii... bukan pe... semalam tibe2 terfikir nak belajar buat kek coklat sempena bday anak ku tersayang tu (30/7/2011) ni genap lah die 3 tahun. tu yang hari ni dengan penuh semangat aku pun mencuci mata dekat blog DTS Mat Gebu. alah jiran Santai bersama BEN ASHAARI tu. haha...

Rasanye ni lah kali ke-2 aku membuat entri pasal DTS ni.

Bukan pe... aku kagum ngan kepakaran memasaknya je. haha... sambil mencuci mata aku pun merembat ckit gambo dari blog DTS. jangan kena saman sudah ye...

Aku nak membuatnya tak yakin pulak kek tu menjadi... tapi kalo setakat mencuci mata aku pandailahkan...eiii tibe2 aku hangin lah... blog aku ni asyik buat hal je. ni tak leh nak masuk gambo pulak dah... baru nak masukkan pic kek2 yang membuat aku terliur tu... adeh...


No comments: