Followers

March 11, 2011

Cinta terlarang!

As-salam

Selamat malam korang. alhamdullillah aku masih lagi bernafaz dan mampu tuk menghadap lattop dan menghapdet blog jiwang+usang aku ni. semalam 1 hari aku tak on9. korang rindu aku tak??? mesti tak rindu kan. ye ar aku ni sape.. dah tak mau sedih2. selama tak on9 ni,, aku banyak habiskan mase dengan berangan yang tah hape2 tu.. pah tu cari point2 tuk selitkan kat novel aku yang masih terbengkalai akibat aku terlalu bz ngan fb. aku pasang target nak siapkan dalam mase 3 bulan.. korang rase mampu ke???

Adoiii tu aku pun tak tahu. tapi kalo aku tol2 nak buat mesti akan siap punya kan.. dah tu jugak yang aku mahukan. jadi penulis novel..!

aku nak wat cerita cinta terlarang...ok tak... tak mo cite banyak2. ti dah jadi aku share kat korang semua... meh layan lagu cinta terlarang!


No comments: