Followers

February 18, 2011

menangis dan terus menangis!


Air mata aku kembali mengalir bila aku dapat tau dia dah bertunang dengan perempuan lain!
Kenapa... hanya tu persoalan yang aku dapat tanya. aku kecewa sangat2. dia selalu cakap jangan tinggalkan dia. tapi sekarang dia yang tinggalkan aku... macam tak de perasaan je dia buat aku macam ni.

Aku tak tau kenapa aku nak menangis! tapi tah lah aku sedih sangat coz dah banyak kali kecewa dengan janji manis lelaki. apa hidup aku ni hanya untuk di permainkan ke? sebelum ni aku di kcewakan dengan sorang lelaki yang mengaku bujang. rupa2nya dah kawin. and aku terus mengundur diri sebab taknak jadi penghancur rumah tangga orang. tapi bila aku dah mula serius untuk cinta,, kenapa ade yang senang2 kecewakan hati dan perasaan aku.

Apa orang macam aku ni tak berhak nak bahagia!!! aku pun tak tau napelah air mata aku ni mudah sangat mengalir untuk lelaki-lelaki yang tak guna ni!!!

9 comments:

azureen yazid said...

sabar yna..
maybe dia bkn yg terbaik utk yna..
ada sumone kat luar sn yg telah ditetapkan utk yna..

yna fazlyna said...

tah ar.. kecewa sangat bila di tinggalkan macam ni..

kekabu^puteh said...

sabar je dan berdoa.. dia bukan yg terbaik.. akan dtg insyallah akan jumpa org yg lebih baik dr dia.. :-)

yna fazlyna said...

kekabu: insyaallah.. huhu baru tau dia tu playboy.

Muhammadnuraizuddin said...

ada hikmahnya..sabar2..

KHAIRUNNIESA said...

Salam..sabar yna..ujian Allah..nisa fham apa yg yna rsa sbb nisa pn tgh rasa..menangis la sepuas hati..biar menangis dan sakit skarang..jgn menangis kemudian hari...
sekadar utk bkongsi ye..
". memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA."
"memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA"
"memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.
semoga yna tabah dan kuat mhadapi smua ni..(^_^)

yna fazlyna said...

din: tq ye..
niesa: ye kadang2 give up dengan dugaaan hidup ni.. tapi bila fikir balik mesti ade hikmahnye kan.. msti ade jodoh yang baik untuk yna satu hari nanti..

KHAIRUNNIESA said...

InsyaAllah msti ada..amin~

yna fazlyna said...

insyaallah..