Followers

February 12, 2011

harimau biru gigit aku!!!

As-salam

Selamat pagi semua pade yang sudi membaca entri yna yang tak seberapa ni yna ucapkan terima kasih ya. malam tadi yna tido awal.. ye ar kene tido awal..dari pagi bangun tido kul 6 sampai ke malam yna menghadap lattop je. tu yang tido awal...tido awal pun bukan nye yna bangun awal tuk hari ni.. ni pun yna baru bangun. coz kul 4.00pagi tadi yna terbangun. terbangun akibat takut!

(yna tak tido peluk teddy tau,,ni contoh je)
sumber: google
Takut sangat2. yna mimpi di gigit seekor haiwan yang besar berwarnaa biru. dalam mimpi tu,, yna sambung belajar dekat sebuah sekolah,, tinggi 5 tingkat. tapi kat sekolah tu banyak haiwan peliharaan. mase yna pergi dekat seekor kucing ni,,tibe2 je datang seekor kucing yang besar and terus di gigit nye tangan yna..au au au! ni bukan kucing ynag besar tapi harimau yang besar berwarna biru...mentakutkan!!!


sumber:google

Sumpah yna taknak mimpi macam tu lagi,, tu pasal ar yna terbangun kul 4pagi dalam keadaan terkejut. sape tau pe tafsiran mimpi ni?? yna takutlah..yna tak berapa percaya dekat mimpi ni.. tapi yna juz nak tau je... eiii nape lah leh mimpi yang bukan2 ni...

Nak tahu info pasal harimau biru ni,, sila klik sini and harimau biru ni memang wujud cuma dah pupus...

8 comments:

JUNKO-EL-HIDA said...

Itu tandanya Misha Omar nk jumpa yna smbil nyanyi pulangkan cinta hatiku..oh hentikanlah resah hidupku..hihihi..sambung lagilah..Tiada ku sangka kau sungguh kejam..kau rampas segala yang engkau dendam..Namun xkn bahagia kehidupanmu..bila bumi bersatu..Apa yek tajuk filem tue..dah lupa dah..

yna fazlyna said...

haha...tajuk lagu pulangkan kot..huhu mimpi je tu..tapi still menakutkan.

azureen yazid said...

junko: pontinak harum sundal mlm o waris jari hantu..

yna: maybe yna salah seorg waris kat dlm cite WARIS JARI HANTu kot..
kalo x pn YNA nk jd doktor haiwan..hahahaha

yna fazlyna said...

wah2 doktor haiwan jauh sekali..kalo waris jari hantu,, sumpah yna tak nak..takut!!!

... said...

as salam..
mainan mimpi je..usah khuatir~

;)

Farhana Jafri said...

dari yg ana tau la psal harimau ni.. ustaz2 ckp klau mmpi harimau ni ade fitnah akan trsebar sal yana.. akn ade org yg akn malukan yana.. yg pnting bnda buruk la tapi xtau la kalau xbtul sbb ana ni org biase je.. he3.. gtau skadar yg ana tau je.. pape pon take cre tau! :)


jemput singgah sini ANASAURUS :)

yna fazlyna said...

huhu...khuatir ar jugak..

yna fazlyna said...

uiii takut ar pulak..pe gaknye fitnah tu ye..tadi yna de bace gak kat google pasal tafsiran mimpi..yna abaikan je. tapi bila ana ckap macam tu,,adoi risau ar pulak..