Followers

February 10, 2011

bosan

Salam u ol!

Kenape ar aku rase baju yang aku pakai ni ketat semacam... hai dah habis saiz dah ni. XL tu..tapi tetap gak ketat dah macam sarung nangka. bile kai tudung dah macam orang ape...hum. sekali lagi aku tensyen dengan berat badan aku yang melampau ni. susah nye nak kecikkan badan ni kan.. aku tak makan nasi. tapi berat tak jugak turun!
bukan aku tak bersyukur dengan badan aku ni. tapi bila bab nak beli baju tu yang payah. asyik tak muat je lah...sedih 2. aku dah rase besar dah baju ni. tapi tetap gak tak muat bila dah tersarung dekat tubuh aku ni...

4 comments:

azureen yazid said...

relax r dik..
teroskan usaha nk kurus..
tp jgn sampai xmkn tau
nt kalo sakit susah plak..
amalkn pemakanan yg sihat,exercise n cuba gne losyen mustajab halia tue..
( erk..apa yg zureen dh merepek nie)

btw, usaha tangga kejayaan

Nurul Afifah Addnan said...

yup..ptotnye diet ikot cre die..bru jd..senaman pon penting.. :)

yna fazlyna said...

zureen...panah try losyen mustajab tapi tak menjadi jugak..

yna fazlyna said...

nurul... huhu kalo lah mase nak ber excercise tu ade yna dah buat...