Followers

February 16, 2011

ALIN..? siapa tu..?

As-salam

Hai u olll! Hari ni yna kembali setelah menyepikan diri dari dunia blog ni. yna bukan sengaja menyepi tapi yna ade masalah dengan diri yna sendiri. nak tahu kenapa?
  1. yna sakit.
  2. yna kecewa
  3. yna sedih
Sebab tu yna tak update blog ni... tapi hari ni yna kembali semula. yna akan menulis kembali macam dulu. selama yna menyepi dalam 2 hari ni. yna menghabiskan masa dengan baca majalah WANITA. yna beli buku ni pun di sebabkan AYUNAR. lepas baca blog die yna terus g penama cari majalah wanita ynag berharga rm6.80.

google

Tapi yna bukan nak cerita pasal Ayun. tapi pasal cover majalah Wanita ni. mula2 tengok kulit majalah. satu pujian keluar dari mulut yna. CANTIK... tapi siapa Alin ni? tak kenal pun. yna pun bacalah story pasal dia. and yna kagum sangat dengan Alin ni.
sumber: google


PROFIL
TARIKH LAHIR: 10 OGOS 1979
TEMPAT LAHIR: johor bahru
  1. Dia cantik.
  2. Punya kerjaya
  3. Bijak
" seawal pagi Alin Anuar sudah keluar dari rumah untuk menghadiri kuliah dalam jurusan akauntan di sebuah universiti dan kelas tamat pada jam 12 tengah hari. selepas makan tengah hari, dia akan pergi pula ke pejabat ibu saudaranya untuk membantu mengurus syarikat pengurusan acara/majlis sehingga pukul 12tengah malam. pendapatan pengajiannya di gunakan untuk membiayai sepanjang pengajiannya di universiti."

" saya jenis 'NEVER TAKE 'NO' FOR AN ANSWER' saya percaya pasti ada penyelesaian atau pilihan lain dalam merungkaikan sesuatu masalah atau keadaan."


No comments: