Followers

February 16, 2011

AKU GARANG! AKU SOMBONG! AKU SUKA MARAH2!

As-salam

Selamat petang semua. alhamdullillah hari ni sakit aku dah kurang. bila korang baca tajuk mesti korang tertanya2kan. peghh!!! pertama kalilah ade orang yang berani buat kenyataan pasal yna. Mula2 msj cam biasa je. di tanya umo yna berapa. pah tu dia boleh pulak mentafsirkan muka yna. and yna orang yang macam mana.

MR D: umo yna ni berapa?
YNA: 18tahun 2bulan. muda lagi.
MR D: ohhhh...( tu je dia jawab)
YNA: knape? tengok muka ade , nampak matang ke?
MR D: a,ahlah. mesti yna ni garang. (aik! pandai2 je ckapa aku ni garang!)
YNA: iya yna ni garang!
MR D: dari raut wajah pun saya dah tahu.
YNA: ohhh...
MR D: iya.
YNA: memang yna ni garang! panas baran! suka marah orang! sebab tu muka tua!


sumber: google
muka yna lagi hodoh dari orang ni bila yna marah! hahaha!
memang orang ingat yna ni sombong! tapi yna tak macam tu. kenal yna dulu baru tau yna macam mana.
Tapi hati yna baik! cehh cehh..angkat bakul sendri pulak dah... huhu. moralnya... jangan hukum yna dari gambar. memang yna garang! panas baran! kuat marah! and muka tak selalu senyum. tapi yna tak lah jahat. so janganlah takut nak berkawan dengan yna. yna memang perlukan kawan tuk berkongsi cerita.

2 comments:

Qaseh dalia adelia said...

hehe biasalah org tak kenal lagi suka tgk dr luaran ..bila dah kenal haaa baru kenal betul2

yna fazlyna said...

yes..sokong pendapat qaseh..
huhu myb muka yna selalu berkerut..tu yang orang cakap yna cam tu..