Followers

January 10, 2011

melepaskan geram!!!

as-salam

hati aku panas membara. malam tadi sebelum tido amin bagi aku mesej. tibe2 je die marah2 aku and die hina2 aku. geram gile beb! aku paling tak suke kene hina. aku taulah aku ni bukan pempuan yang baik. tapi tak payah lah hine2 aku. mase aku tak nak kat ko, ko yang terhegeh-hegeh jual minyak. sanggup terima kekurangan aku. tapi la ni ko dengar cite dari mane tah terus je ko melenting and hina2 aku. dah lah ko tu pun bukan baik mane. ko tu yang patut sedar diri. ko tu baik ke? ko pun baru je kua dari penjara. baik ke orang yang baru kua dari penjara??? hah??? kabo ke aku ckit!

untuk pengetahuan ko, untuk yang ke berapa kali. aku memang dah tak sayang kat ko pas ko kua dari penjara. bukan sebab ko banduan. tapi sebab ni... sebab ko kuat cemburu. ko suke mengongkong hidup aku. nak wat ni tak boleh. nak buat tu tak boleh. nak kua tak bagi. dah ar!!! aku dah muak dengan sikap ko. 

aku ingat lagi mesej yang ko bagi aku tu. ape ko kate? mulai hari ni aku bukan isteri and makwe ko!
huh!!! bila mase aku menikah dengan ko? bile mase aku jumpe and jadi makwe ko? hah? bile!!!
dulu memang aku bodoh and buta coz sayang kat ko orang yang aku tak penah jumpe. tapi la ni aku dah sedar. ko memang tak layak jadi kekasih and suami aku. 

ko ingat kata2 aku ni.
AKU TAK KAN TERIMA ORANG YANG HINA AKU!!!
AND AKU AKAN PASTIKAN KO TAK KAN DAPAT JUMPA AKU BUAT SELAMANYA!!!
EVERYTHING IS OVER!!!

No comments: