Followers

January 10, 2011

AJL-25

as-salam

Oh no! Ana Raffali menang. aku tak percaya. bukan tak suke tapi tak fans kat dia. dalam senarai yang menang die langsung tak tersenarai. tapi sape sangkakan. um... Tahnia lah buat die. faizal tahir persembahan memang the best!!! basah kuyup pun tak pe. yang penting ade jugak kemenangan. hafiz? aku ingat dia lah yang dapat persembahan terbaik. tapi dok!! huhu... tak pe hafiz ade gak dapat bawa hadia. sampai dua beb, vokal aand tempat ke tiga.

oh oh oh!!! aku lupa kat band indie ni. aku minat sangat kat meet uncle hussin and black ni. suara mantap. ahhh ape aku membebel ni. dowang yang menang aku pulak yang over...! dah untuk kali yang ke berapa tah aku ucapkan TAHNIA BUAT ANA RAFFALI, MEET UNCLE HUSSIN&BLACK, HAFIZ DAN FAIZAL TAHIR NOT FAIZAL ISMAIL... OKEY

No comments: