Followers

January 31, 2011

lattop oh..kamera

As-salam


Sila klik kalo nak join bloglist aku ok...ni aku nak bercerita pasal benda len pulak. pasal kamera pujaan hati ku! aku memang suka kan kamera, tak kesah ar, digital ke manual ke, kamera hp ka. yang penting kamera. walaupun aku ni pemalu tuk amik gambo, tapi aku memang paling suka snap gambolah...
Kamera hp aku ni tak terang der! adoit geram jer. nak beli kamera wang kos nya lum ada lagi. coz ngah save ckit2 nak beli lattop...huhu. ni kai lattop Akak. sampai bila nak kai hak orang. so ni yang pakat ramai2 suh korang klik kat iklan wat derma aku beli lattop. ti untuk kamera aku save duet sendri lah.
OH kamera! OH lattop!
tunggu aku na. ti aku beli kamu!huhu... tak dapat
kamera DSLR
dapat yang ni pun jadi
(KAMERA DIGITAL)
LATTOP
dapat netbook pun jadilah!

Aku suke bende2 alah ni semua. cuma no money no talk! so aku tak dapat wat pa lah. ni lah nasib pengaggur terhormat. hanya harapkan orang klik iklan je tok dapat income ni...hai susah benor lah cam ni!

6 comments:

loving_you said...

wah...purple....
like...pink pun cantik tau...

yna fazlyna said...

purple pun cantikkan..asyik pink je..

chentaMAYA said...

nak dslr! hee~

yna fazlyna said...

chenta..
i pun nak lah..tapi fuhh harga. dashat!

natashacherahim said...

bestnyaa...nk laapy tuuu

yna fazlyna said...

huhu...impian i nak kan laapy tu juga..