Followers

January 14, 2011

hari2 yang menyedihkan

as-salam

Hari ni aku bertambah-tambah kcewe sangat2. aku memang dah semangat sangat2 nak g giat mata. nak ambik kusus jahitan. tapi sekali lagi bapak aku dah patahkan semangat aku yang menggila ni. abah...kenape setiap kali akak nak ambik kusus ape2 abah tak penah nak bagi. tak faham betullah!
bile akak dah duduk kat melaka abah nak akak balik pulak... ok kalo betul abah nak akak balik. akak nak mak benti kerje and akak pulak yang kerja. abah sendri tengok kan mcm mane mak bersengkang mate cari duet nak tolong abah. 
hati ni sakit sangat2. harapan dan impian akak 1 je. akak nak sambung beljar. tapi setiap kali tinggal 1 lagi langkah, abah akan muncul dan hancurkan impian akak tu. oh hati! tabah lah hadapi dugaan ni.

2 comments:

atty's said...

sian yna..kty harap ada jalan yg terbaik utk yna.

yna fazlyna said...

insyaallah..
ade lah
myb 1 hari nanti..