Followers

January 14, 2011

as-salam

selamat pagi. beberapa hari yang lalu aku khilangn idea untuk menulis. tak tahu knapa. pagi2 lagi aku dah on lattop dan cek msj di facebook. megma corp...aku tak tau ni laki ke pempuan. tapi dah bape kali die duk suruh aku hebahkan keberkesanan produk pantiliner avail beauty. alah yang herba tu...
 ni yang aku guna..

aku ni salah seorang pengguna produk tu. memang lah bagus dan berkesan. ingat lagi tak dulu aku pernah cerita tentang pap-smear. ok pap-smear ni salah satu care yang telah membebaskan aku dari penyakit 'tu'. selain pengambilan ubat dan juga penggunaan pantiliner avail beauty.


ok sekarang cite smula. si megma tu suh aku hebahkan kepade kawan2 and saudara mara terdekat. die kate sempena tahun baru. ni aku nak hebahkan ni. mari2 ramai2 guna sanitary pad avail beauty...huhu dah kayak model iklan pulak aku ni. ok lah.. produk ni memang bagus. tak rugi pun korang melabur duet. terutama sekali owg pempuan, memang patut pun guna. bukan tuk orang lain. untuk dri sendri juga. untuk ksihatan korang jugak kan. 

p/s: pade sape2 yang berminat nak beli produk ni. tinggalkan msj ye. tak pun bagi alamt facebook korang ti aku msj korang.okey...

No comments: