Followers

January 1, 2011

Hidup tak bermakna tanpa novel

As-salam




Pertama kali mengenali dunia novel, aku bermula dengan Novel-novel karya Aina Emir ni. Ini pun kakak ipar aku yang bawak balik johor bagi mak aku pinjam. mula-mula tu aku langsung tak minat dengan novel ni. coz aku tengok mak aku bace, pah tu senyum pah tu tiba-tiba pulak menangis. aku selalu dok ketawa kan mak aku. baru bace ckit dah nangis. 1 day... aku belek-belek lah novel Sesuci cinta. bace sinopsis. baru bace suku aku dah give up. penat ar nak bace panjang-panjang niw...



Lepas tak jadi baca novel Sesuci cinta aku pun belek-belek novel Seharum kasih... fuhyo bile aku bace sinopsis aku terus shiok. ape lagi aku pun siap-siapkan tempat untuk membace, aku terus start membace hari tu jugak. and aku terus terbuai dengan jalan cerita yang real. yek ar aku terasa seperti aku lah rasya aleeya tu. coz aku pun bercinta dari enset jugak.

100markah untuk Aina Emir coz menghasilkan novel yang berkualiti.


1 comment:

KyêrulL said...

sy pown suka baca novel, tapi novel tentang pahlawan islam seperti tariq dan salahuddin.. nice ^.^