Followers

January 1, 2011

Happy new year 2011

as-salam





SELAMAT TINGGAL 2010




SELAMAT DATANG 2011


Menanti tiba saatnya tahun 2011. Selamat tinggal 2010 dan selamat datang 2011. Azam aku untuk tahun baru ini??? um entah tak tahu, tapi daripada rancangan aku untuk tahun baru bulan baru dan hari baru ni... macam biasa ar, petama aku nak sambung belajar ambil SPM yang aku idam-idamkan selama ini, kedua aku mohon di perkuatkan iman, ketiga di murahkan rezeki, keempat og coz lah nak kuruskan badan. um seperti tahun lepas aku masih tak berjaya untuk kurus. bukan makin kurus but makin gemuks adelah. 

Um untuk yang kelima??? apa yer... um... hah! aku mahu di pertemukan jodoh dengan lelaki yang baik dan ikhlas menerima aku seadanya (opsss!!! terlebih sudah).... ei tapi penting gak tau. yek ar selama ni pun aku selalu jumpa dengan lelaki yang tak bek je. taun ni nak yang bai-baik je lah.

yang ke enam, aku nak lebih succes dalam bidang penulisan novel ni. first aku akan terai hantar 2-3 bab ke pihak editor. yang ketujuh??? um... blogger!!! aku mahu aktif blogger. dan insyaallah tiada aral melintang aku mahu tulis entri satu hari satu entri. ok lah tu dari langsung tak de.

OK... buat mase ni, hanya itu saja azam aku untuk 2011. azam yang lain akan aku beritahu akan datang yer. tunggguuuuu!!!!!!

No comments: