Followers

September 16, 2010

liku-liku perjalan 1 syawal

lama bercuti dari ber blog ni... hari ni aku akan tulis entri sepanjang perjalanan aku menyambut 1 syawal bersama mak,abang emy, adik faris dan syafiq...

malam 1 syawal aku tido sekejap je, yer ar nak tolong mak masak lagi. hari raya mak aku masak ayam masak ungkep, sambal tumis and sate goreng...urm sedap gilew. sate goreng niw susah nak dapat kat umah orang len.
ye ar resepi ni mak aku dapat dari orang kilang tempat lama mak aku ar..

ni abah and mak aku...salah time aku tangkap gambar ni. waktu ni baru pas salam2.


senyuman aku tetap ade.huhu..tapi orang pose makin kurus aku pulak makin gemuk. dah pp tembam semacam..hehe

aku bersama-sama sepupuku..


bersama kembar..





on the way to kampung paya layang-layang, kluang.sepanjang perjalanan dak berdua ni tido je..

rumah embah aku..

syafiq suke betul bila sampai kat kampung,,bermain je keje nye..biase lah budak-budak.

ok sampai sini je sok sek aku kalini..

No comments: