Followers

September 24, 2010

gemuk....!

salam...

hari dah petang, dah lama aku tak menulis entry... maaf ye bz ckit. maklumlah duk umah ada jer yang nak di buat. sebelum tu aku nak ucap.. SELAMAT HARI RAYA buat semua. perkembangan aku yang terbaru adalah...jeng jeng jeng. ops! berat badan aku naik mendadak...! oh tidak!

sebelum raya timbang baru 80kg(obesiti) tup tup selasa lepas aku timbang lagi. alamak... bagai mahu pingsan. berat aku naik 6 kg. yak ni sekarang berat aku menjangkau 86kg. takutnye...! tapi nak buat cam ane??? selera aku datang membuak-buak. tak dapat di kawal lagi..

mak aku dah mula membebel bial aku mengadu berat badan aku naik.

" itulah makan tak benti. bile di tegur marah! bila berat dah naik baru nak mengadu..!"

peh...! panaz telinga aku mendengarnye. hah time raye ari tu agy ar. sakitnye hati aku. semua kazen aku perli. ejek, tah mcam macam lagi lah. tensyen tol aku tau...kawan-kawan tolong aku mengecilkan badan ku yang semakin membesar ni.

No comments: