Followers

June 24, 2010

aku bebas

Bebas ke aku???
boleh lah tu...hari selasa ari tu aku pergilah Hospital Sultan Ismail dengan hati yang berdebar-debar berdegup kencang...takut lah kan. Sampai jam 9.30am tugu punya tugu kul 12.00pm baru aku di panggil masuk bilik Doktor..peh hangin tol ar. Sudah lah datang dari jauh. 2jam baru lah sampai HSI.
Itu pun nasib baik my father nk hantarkan. Itu pun dari kota baru die nak hantar.. Dengan penuh rasa sabar aku menanti giliran. Akhirnya no aku panggil juga. Masuk ke bilik no 2..jumpa doktor lelaki.. Dalam hati aku berdoa berharap sangat tak jadi buat rawatan macam selalu..
Doa aku di makbulkan..tapi yang aku hangin sangat.. tunggu punyalah l;ame berjam-jam. pas cakap tak sampai lima minit aku di suruh tunggu kat luar. Nurse yang bertugas bagi aku sepucuk surat untuk di sampaikan pade kk. And ade 1 perkara yang menggembirakan aku..aku dah tak perlu takut dengan penyakit yang menghantui aku selama ni..
Coz pil yang aku pernah makan dulu dah beri kesan dan menunjukkkan perubahan yang ketara.. so aku tak perlu pergi ke HSI lagi..juz wat rawatan 6bulan sekali kat kk... bersyukur tak terhingga.. berbaloi juga aku menanti dengan sabar yang penuh debaran..
Akirnya aku bebas dari penyakit ke dua yang meragut nyawa wanita...!!!!

No comments: