Followers

April 23, 2010

si kecil yang comel

Ni si kecil yang sangat comel di mata aku, keletah dia yang menghiburkan dan kadang kala buat aku geram apabila dia buat perangai. Tapi si kecil ni pelik cikit. Biasanya kanak2 sebaya dia ketagih minum susu, tapi syafiq pula tak suka minum susu. paksalah banyak kali tak de maknanya dia akn minum susu tu. kalau minum pun sedikit aja sebagai syarat.
Kadang2 aku geram jugak tapi nak buat macam mana, kalau di paksa nanti menangais pula. ha...ini lagi 1 hal!!! bukan setakat minum susu je tak nak, makan pun dia tak nak. aku pun pelik lah. Aku pun tak tahu dia ikut perangai sape. coz aku ni boleh di katogorikan sebagai orang yang kuat makan. sebab tu aku chomel huha...

1 comment:

Hazman said...

cutenya muka die....