Followers

April 23, 2010

kebencian yang tersemat di hati

Semoga berkekalan cinta mati mak untuk abah..selama 29 tahun perkahwinan mak and abah aku tak nampak abah seorang suami yang baik. aku sedih tapi aku wat tak tau je. coz mak sayang kat abah sanagt2 tapi tidak aku. sejak abah kahwin dengan perempuan tu hati aku sakit sangat2!!!!
coz abah kejam! tak adil and segalanya lah. dia lebih kan ayu dari aku. dia seperti lupa yang dia masih ada anak perempuan yang lain. sejak kemunculan ayu hidup aku tak pernah aman lagi. coz ayu and sapi dah merampas abah dari keluarga aku. aku benci! benci sangat2 kepada dua orang perempuan tu. di sebabkan dorang hidup aku hancur.
semakin hari semakin aku berdendam atas dosa yang dah dorang buat keatas mak. tak pe mak, sabar ye. satu hari nanti perempuan tu akan dapat balasan yang setimpal diatas pe yang dah di buatnya!!! tapi maafkan akak mak,memang mak tak ajar tapi akak belajar dari kejahatan yang telah perempuan tu buat.sejak dari tu akak berdendam. dendam yang amat sangat!!!!

3 comments:

lemangcute@chah said...

hi adik.. :)
lemang pun sedih baca this entry.. for me,
doa orang terinaya allah dengar..
banyaklah doa bende kebaikan key..
doa adik jadi kaya ker.. doa mak tu gembira ker..

just take care of yourself..
sayang and jaga mak yer..:)

eNaSaN said...

salam dik, salam singgah


hiDup nie peNuh dgn pancaRoba...
bykkan doa...biarkaN segala kejhtaN @keburukan tue ALLAH shj yg mls
kita manusia jdlah seoRg yg lebih pemaaF moga kita xde rase kebencian & skT hati..

moga yg berlaku psti de hikmaH..
damaikan hatimu dgn solaT yer...

atty's said...

semoga yna tabah menghadapi dugaan hidup ini..