Followers

June 7, 2011

Ku merindu....


As-salam

Hai korang... rase cam lame beno aku tak on9 kan. rindu gila kat blog aku ni. kalo lah blog aku ni orang dah ku peluk dah ku cium.. huhu. tapi nak buat cam ne kan. inilah hidup orang yang tak ada lattop sendri. kena tunggu gi cc baru lah dapat update blog yang dah bersawang.

Selain rindu kan blog... aku jugak rindu kan sesuatu yang penting bagi aku. yak ni masa lalu aku yang bagi aku begitu menyeronokkan berbanding sekarang yang penuh dengan liku-liku. kalau lah aku tak kuat myb dah laam aku arwah tau... tapi hidup sebagai manusia... segala ranjau onak dan duri harus di tempuhinya.

Walaupun kehidupan aku sekarang jauh berbeza dari kehidupan aku yang dulu... tapi aku tetap kena redho.... anadai dapat di undurkan waktu... akan aku undurkan ke zaman aku kecik2 dan tiada masalah yang aku kena tempuhinya...

No comments: