Followers

June 19, 2011

entri 2 in 1

AS-salam

Selamat petang u oll sekalian,, thanz pada yang menyinggah thanz jugak pade yang sudi mem follow blog usang ku ini... ok entri aku untuk hari ini aku ade 2. tak leh pilih2 nak tak nak korang tetap kena baca. tahu....!

SELAMAT HARI BAPA

SELAMAT HARI BAPA to my father yang aku tak tahu kewujudan aku di hatinya. kenapa aku tak tahu ye...? coz dah lebih kurang 8 tahun aku terasa tersisih dari kehidupan abah aku sendri. semua kegemaran dan kesukaan dia aku langsung tak tahu. and setiap kali raya aku tak harap untuk mengucup tangannya dan meminta ampun dan maaf. walau pape pun my mother selalu berpesan,, hormat dia sebagai bapa. untuk hari bapa ni aku langsung tak coll and langsung tak ucap kan selamat hari bapa pada dia. coz seminggu aku kat melaka ni,, abah langsung tak de col. humm.. ade kah aku anak yang kurang hajar,, terserah korang lah nak pikir ape. ini kehidupan aku,, dia abah aku dan aku tahu siapa dia... SELAMAT HARI BAPA semoga dia teruskan hidup sebagai suami kepada dua orang isteri dan semoga dia boleh berlaku adil pada 1 hari nanti.... AMIN!

KERJA MENANTI!

Kerja apa tu yang menati aku yek??? huhu... pasti tertanya2kan. huhu... macam ni, pagi tadi my mum coll and mengkabo ke aku yang dia dalam perjalanan ke jb tok beli kain langsir. nak tahu tak aku ni tak pandai dalam bab menjahit ni,, tapi untuk siap kan langsir rumah aku,, leh lah. jadi jugaklah rupa langsirnya... aku langsung tak tau menjahit. tapi berkat cincai aku dapat gak buat. walaupun pada pandangan mata aku,, langsir yang aku buat tu huduh gila. tapi mak aku cakap,, ok lah tu. tak semua orang boleh jahit langsir... Macam ni,, aku duk kat melaka ni sampai akhir bulan 7,, and balik johor je dah puasa. nak kerja pun dah tak sempat. and aku ambik tender dari mak aku je lah. jadi tukang jahit jap. and raya ti aku nak cari kerja.... nak cari duit tuk beli lattop sendri.!

2 comments:

puteraduyong said...

apepun terjadi...tanpa dia...tiadalah kita kan...doakan sentiasa untuknya...

yna fazlyna said...

ummmm tiada dia tiada lah saye kann