Followers

April 22, 2011

KISAH HATI...

AS-SALAM

Pagi tadi tiba2 aku kebosanan.. kat tv tak de cerita best. so bukak lah tv3 and tengok ar MHI. wah artis undangan dia seorang yang tabah dengan rentak kehidupan dunia seni yang penuh liku. artis yang lahir dari rancangan realiti. bertahun2 mencari tapak,akhirnya berjaya juga mendapat tempat di hati peminat dengan single TAK MUNGKIN KERNA SAYANG... and ni aku bawakan khas untuk korang single terbaru ALYAH...

KISAH HATI
Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di angkasana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

 


No comments: